Klubbstugan

Skoterklubben förfogar över en enkel men otroligt mysig stuga i Mill-Larstäckten dit alla är välkommna!!! Man tar sig dit lättast med snöskoter såklart men man kan även ta sig dit till fots om så önskas. Stugan har varken vatten eller elektricitet men det finns en riktigt effektiv kamin i stugan och ved ska finnas på plats. Det finns även 2 st våningssängar för den som vill övernatta. Är man inte intresserad av att övernatta kan man ta med sig lite fika eller grillkorv, men snälla ska ni grilla så gör det utanför stugan. Tack!

Glöm inte att skriva i gästboken !!!!

Ledbeskrivning

Från Circle K Lindvallen kör ni söder ut mot kraftlinan följ krafltlinan ca 3 km mot Trandstrand, vik av till höger och du har ca 1,5 km kvar innan du är framme.

Stugan finns även med på ledkartan.

Bli medlem i skoterklubben

Genom att stödja Sälens Snöskoterklubb kan vi jobba för att bevara och utveckla skoteråkningen.

Bli medlem!

Skoterpass i Sälen

Skoterpassen säljs som dag- eller säsongskort. Passet är knutet till din skoters registreringsnummer.

Köp Skoterpass

Hyra skoter

Här hittar du var du kan hyra skoter av seriösa uthyrare i Sälenområdet

Uthyrning skoter