Varför bli medlem?

Genom att stödja Sälens Snöskoterklubb kan vi jobba för att bevara och utveckla skoteråkningen i Malung-Sälens kommuns norra del.

Det är många inblandade - Länsstyrelsen, Kommunen, markägarna, Besparingsskogarna, Fjällsäkerhetskommittén, Fjällräddarna och skoterklubbarna. Det finns flertal rabatter knutna till medlemskortet och skoterpasset kostar endast 975:- för medlemmar istället för 1250:-  för ej medlem.
Vill man som medlem köpa flera än ett rabatterat skoterpass, så behöver man ha Familjekort.

Ju fler medlemmar, desto tyngre blir vår röst.

Medlemsavgift 2020/2021

• Enskild 200 kr
  • Familj 300 kr
  • Företag 500 kr

Registrera dig som medlem här!

Appen Cardskipper

Vi har bytt medlemsystem Oktober 2021

Alla våra trogna medlemmar som betalat för denna säsong kommer finnas kvar i vårat gamla medlemsystem Membit, och ha sitt pappers medlemskort kvar. Alla nytecknade medlemmar för säsongen kommer kunna visa upp sitt medlemskort i appen Cardskipper.

Det går även att skriva ut medlemskortet via det nya systemet.

Under juni 2022 kommer alla bli erbjudna att byta till det digitala medlemsystemet.

Vårt verksamhetsår är mellan juli-juni varje år. Årets medlemskap är alltså ”Giltigt 2021-07-01 - 2022-06-30”

Välkommen!

Bli medlem i skoterklubben

Genom att stödja Sälens Snöskoterklubb kan vi jobba för att bevara och utveckla skoteråkningen.

Bli medlem!

Skoterpass i Sälen

Skoterpassen säljs som dag- eller säsongskort. Passet är knutet till din skoters registreringsnummer.

Köp Skoterpass

Hyra skoter

Här hittar du var du kan hyra skoter av seriösa uthyrare i Sälenområdet

Uthyrning skoter