Klubben

Sälens snöskoter klubb är en ideell förening som startades år 1986 av några eldsjälar, och har sedan dess vuxit till över 1000 medlemmar och ett antal sponsorer. Vi har alla bidragit på olika sätt till att föreningen vuxit till vad den är idag.

Medlemskort

Medlemskort 2017

Medlemskorten produceras en gång i månaden t o m mitten av mars förutom under jul/nyår.

OBS se till att vi har rätt adressuppgifter i medlemsregistret!! Ändra din adress här.

Som medlem har du förmåner/rabatter i butiker och du får vara med på våra roliga aktiviteter

Bli medlem i skoterklubben

Genom att stödja Sälens Snöskoterklubb kan vi jobba för att bevara och utveckla skoteråkningen.

Bli medlem!

Skoterpass i Sälen

Skoterpassen säljs som dag- eller säsongskort. Passet är knutet till din skoters registreringsnummer.

Köp Skoterpass

Hyra skoter

Här hittar du var du kan hyra skoter av seriösa uthyrare i Sälenområdet

Uthyrning skoter